Fler virkade örhängen

Jag har fått några beställningar på svarta virkade örhängen, så det har jag sysslat med idag. Jag gjorde även klart ett par vita som jag påbörjat för länge sedan.

Det som var lite annorlunda med dagens pyssel var att jag satt hemma hos min syster med allt mitt pick och pack.

Vi hade pratat tidigare om att ha en pysseldag tillsammans, så det blev av idag.
Min syster by the way, är den man vallfärdar till om man behöver pyssel inspiration.
Hon har vad som helst i sina lådor! Vad man än säger sig behöva eller sakna, så plockar hon det snabbt fram....

Hon satt också med pärlor, men med att göra ett draperi. Ska bli kul att se det färdiga resultatet :)

Nästa gång ( ja, det kommer vi verkligen att göra om flera gånger) tar jag med mig kamera, för att ta lite inspirationsbilder :D

Nu ska jag blocka de färdiga örhängen så att jag kan leverera dom också :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis