Blommig vårkrans

Äntligen klar!!! Är nöjd med kransen, det tog sin lilla stund att få färdig :)

Jag har virkat blommor i massor i olika storlekar och färger och former....
Pust och stön!

Sen har jag helt enkelt nålat fast blommorna på kransen... tänkte så här; man kanske vill byta ut
några blommor för att få en ny krans :)






Nu är det äntligen ledigt i 4 härliga dagar. Dagar som jag kommer att spendera mest hemma. Jag har känt mig hemma kär ett tag nu och det verkar inte gå över... Trivs bra hemma, det enda är väl att det vore på sin plats att göra en riktigt ordentlig vårstädning. Rensa i skåp och låder, garderoben mm. 

Vem vet, kanske jag använder en av dagarna till just det? Men nu ska jag i alla fall ta det lugnt framför TV:n och virka lite till på min pläd :)


!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis