Virk-juntan

Idag var jag hemma hos en kollega. vi var några stycken som tycker att virka tillsammans verkar mysigt, så vi bestämde oss för att prova det.

Det var hur mysigt som helst. En av tjejerna, som inte virkat förr, fick en genomgång av tekniken, och hon virkade ett litet hjärta! Så kul att kunna hjälpa till :) och hon verkade så nöjd också.

Annars då? Jo, jag håller på med filten, som aldrig verkar bli klar. Jag har fått två virkade påskägg färdiga också. De ska bara formas till ägg med hjälp av sockerlösning och luftballong.
När jag virkat ett tredje ägg, formar jag dom och visar upp med ett foto :)

Imorgon ska jag hem till mina föräldrar och hjälpa dom med tapetsering av deras kök....Wish me luck!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis