Det räcker!


Hej.

Det har varit ganska tyst här. Jag har haft annat för mig de senaste dagarna och det har inte haft med virkning att göra. Alls.

Jag har nått botten gällande mitt sockerbehov. Nu. Räcker. Det.

I och med att jag slutade med cigaretterna
Har jag fört över beroendet till socker istället. På det snart två åren har jag gått upp minst tio kilo. Det är dax att göra sig av med dom!

Jag har kommit överens med mig själv att jag ska köra Crosstrainer hemma på morgonen. Före frukost och minst tio minuter. Det ger ju en timme i veckan om jag lyckas hålla mitt ord! :)

Jag har också fått tummen ur och förnyat årskort på Friskis o Svettis. Imorgon kör jag första passet. Sedan är tanken att jag till en början kör två pass i veckan. Jag hoppas kunna öka det till 3-4 pass så småningom.

Maten. Hur ska jag tänka där. Tankar snurrar, LCHF eller bara mindre portioner?

Jag har också skaffat mig en App som heter viktkoll. Den ska förhoppningsvis hjälpa mig hålla fokus. Mja, en liten Excel fil har jag skapat också. Just in case.

Önska mig lycka till!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis