Inspiration

Igår var jag på en mini roadtrip med mina två fina döttrar. Det är inte så ofta vi tjejer umgås så det känns desto mysigare när det sker :)

Tanken var att vi skulle till flertalet loppisar och kolla läget. Det blev nu inte riktigt så...

Istället för loppisar var vi en sväng till Ove Janssons butik som har allt möjligt fint. Sen blev det korv och glass på Ikea.

Tillbaka på stan blev det en sväng på Indiska och Åhléns. Vid det här laget var det dax att hämta mannen jag lever med från jobbet. Så, det gjorde vi.

Det roliga är att det enda jag handlade på hela dagen var en tvättpåse för BHar för tio kronor :). Snyggt jobbat!

Nedan några kollade på inspirerande prylar som jag vilade ögonen på.










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis