Kakfat igen

Ja, då har jag då äntligen tagit tummen ur och borrat hål i lite porslin, om jag sen har skruvat ihop till våningskakfat.

Jag trodde att det skulle se bra ut med de tre gröna faten med svart hållare, men hur fel jag hade!

Det var alldeles för stora mellanrum mellan faten... Såg inte alls bra ut.
Det slutade med att jag bara har två våningar, ser MYCKET bättre ut.

Den gröna kommer jag ge bort i present till en släkting som pluggar till konditor. Hon har fyllt år för inte så länge sen, så det blir en försenad födelsedagspresent helt enkelt :)

Hope she'll like it!

Jag hade porslin för fler fat, men borren gick sönder efter 6fat :( Har ju minst 4 fat till som behöver borras.

Den svarta behåller jag själv :D. Båda syns i det nedre högra hörnet....










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis