För vi har tagit studenten, för vi har tagit stu....

Det börjar närma sig.... Alla dessa dagar där någon ska firas för att han/hon tagit studenten.
Måste vara en underbart rolig och jobbig period för de ynglingarna just nu.

Själv ska vi på en studentskiva på onsdag, där en son till  min kusin blir utsparkad från sin skola med hatten i högsta hugg..

Veckan därpå ska vi på en annan studentskiva där en kusin till mina flickor också blir färdig.

Däremellan ska vi fira en annan kusin till mina flickor, som läst klart på Chalmers (tror jag det var). Honom ska vi fira på en mysig plats i Lingbo där min svåger har stuga. Det ska bli trevligt.

Men alla dessa trevligheter innebär att presenter behöver införskaffas, det är ju ändå halva nöjet att kunna ge något att minnas denna dag vid :)

Jag har två presenter klar, en återstår... hmmm...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis