Maj i bilder

Det har varit tyst från mig, jag vet. Men det har ju varit så mycket annat som har hänt :)

Vi fick besök av våra franska vänner, vi besökte Mackmyra med dom, där det var utförsäljning av alla kläder som en förening haft där för uthyrning. Riktigt fint var det där :)
Jag har varit och manifesterat mot att ungdomar under 18 år skickas tillbaka till hemländer, där de inte har en chans att få det drägligt ens.
Jag har virkat ett par tofflor till en tjej i familjen som väntar smått. Vi var på hennes babyshower igår, och hon verkade blir riktigt glad för tofflorna.

Vi har firat morsdag, jag har gjort ett armband till en kollega på jobbet, jag har sytt en väska, köpt en lite sax  och ja... resten ser ni i bilderna som kommer med kollaget.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis