Morgon promenad

Det blev en oplanerad promenad på 30 minuter i rask takt i torsdags morse. Anledningen var att jag inte har kollat upp de nya busstiderna som precis ändrats! Det visade sig naturligtvis att bussen som jag brukar ta har tagit semester!!!!

Men jag måste säga att jag skulle ha gått miste om en jätte fin stund om jag hade tagit min vanliga buss. 

Det var så grönt! Här och där stod små blommor i full knopp i morgonsolen. 

Jag passerade även järnvägen som jag annars brukar åka på till jobbet, efter att ha tagit min sedvanliga buss till stan!!!

Men inte är jag bitter :)

Det blev en ny dag av möjligheter. Vi hade även väldigt trevlig samvaro med kollegorna på jobbet och spelade brännboll efter jobbet. Jag har fortfarande träningsvärk.....










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis