Tårtfat

Sitter på min altan och gungar i en hängstol men måste tyvärr bege mig in. Myggen tar mig för kvällsmat!

Hade tänkt sitta här och njuta av den varma kvällen men det får räcka med en liten stund bara. 

Efter jobbet idag har jag  borrat och monterat ihop ett tårtfat som en jobbarkompis beställt. Jag åkte med henne till Ikea och hon valde ut tre jättefina fat. Ja, den största är faktiskt en bricka på över 40cm i diameter!!!


Jag valde till slut det vita handtaget, men det var lite svårt att välja faktiskt. Tror att alla 3 varianterna hade blivit lika häftiga!!!


Den blev jättefin! :). Ska ta den med mig till jobbet imorgon. 

Nu är det dax att gå in!!!















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis