Tårtor och annat gott

Den här perioden har verkligen varit tät på bakelser, tårtor och annat gott.
Vi har firat födelsedagar, examen, studenten x 2 osv osv....

Det är inte jag som har bakat, sånt har jag ingen tålamod för. Det är en släkting som för
tillfället läser till konditor eller bagare eller liknande, som bakat till varje tillfälle.

Här kommer ett axplock av det hon skapat! Hon kommer även att i framtiden ta beställningar, säger bara, så ni vet ;)

Bilderna är av olika kvalitet, men det gör inget..... syns ändå hur goda dom var :)
Det här är ett inlägg jag kommer att titta tillbaka till, ofta! Mest för att påminna mig själv om att jag inte kan äta allt jag ser för då rullar jag snart fram!!!

Choklad och jordnötstårta


Cup Cakes på en Baby Shower

Tårta på en Baby shower

Cheesecake

Vanlijtårta med jordguppbar, doppade i choklad!

Tårta med frukt

Tårta med frukt 

Morotstårta

Riktigt vackra och goda tårtor!

Dessa var en fröjd för ögat. Omöjligt att välja. Ville ha alla!

Så gott!
Svägerskan gjorde en tårta  med maräng-liknande topping.

Behöver jag säga mer? Jordgubbstårtornas Tårta!

Så god!

Mjölkfria cup cakes!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis