Inlagd gurka

Idag blev jag så otroligt sugen på inlagd gurka. Min mamma har haft en helt fantastisk recept på detta, men hon har slarvat bort det!!!
Nåväl... man kan ju googla...

På Ica.se hittade jag ett enkelt recept. Det enda jag lade till var en nypa chili. Det ska vara lite jävlar-anamma-smak på min inlagda gurka :)

Hoppas bara att den blir bra... den som väntar på nåt gott....

Medans jag väntar ska jag sätta mig och virka små mormorsrutor, en beställning från min äldsta dotter...
Ska visst  bli ett fodral till hennes lilla kamera :)

Min inlagda gurka. Bakom gurkan syns den fina burk som
min yngsta dotter köpte idag på Panduro, att ha alla hennes bak-
verktyg i. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis