Ut med vävstolen

Har nu äntligen ( med lite vemod) monterat ner min vackra vävstol och stuvat in den i förrådet.

Jag vägrar att göra mig av med den! Är inte mogen för det än... Vem vet, den kanske monteras ihop igen, en vacker dag???


Anledningen till att jag har tagit beslutet att plocka ner vävstolen är ju för att jag fick en symaskin i julklapp och behöver en arbetsplats för den!

Så nu har vi placerat ett skrivbord, en sekretär (som har en egen historia!) och ett gammalt pottskåp. 

Pottskåpet är i grått och turkost, så min plan har varit att måla sekretären turkos, är inte lika säker längre. Behöver tänka lite till först. 

Ser fram emot fina stunder i min hörna :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis