Virkad remsa till hyllkant

Häromdagen när vi hälsade på hos mina svärföräldrar, hade jag virkningen med mig. OM jag skulle få tråkigt.... hmmm

I alla fall, jag virkade lite olika grejor på prov, ännu en afrikansk blomma i ruta... Den blev inte alls bra.
Sen har jag virkat 5st vimplar, som jag ska få upp på väggen snart.

Jag virkade även några bårder som jag ville ha till de tråkiga hyllorna nere vid min syhörna :)

Jag hittade beskrivning på Pinterest och den turkosa är virkad enligt konstens alla regler. Den rosa har jag virkat lite på frihand. Jag tog bort några rader från beskrivningen, så att den blir lagom stor och inte för tjock..

Så här blev resultatet:












Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis