Härliga sommardagar

Här under kommer ett axplock av vad jag hållit på de senaste dagarna. Det har varit mycket om att njuta av nuet, av tillvaron, av sällskapet, av utsikten, av musiken.... ja, av livet i stort!



Här ligger jag och njuuuuter av sista semesterdagen. 


En dag var vi till min barndoms by, där jag levde ett kort
ögonblick av mitt liv. Vi satt på en fin brygga, där det
fläktade skönt, och njöt av värmeböljan.

Stadsfesten kom och gick. Det enda som jag
gick för att se, var Louise Hoffsten.
Det här är den enda bild jag fick och den är
suddig....

Min man har förstorat ett foto som han tog på mig när jag var
18år. Vi hade  kommit hem från en fest, jag var trött och
ville sova. Han var inspirerad att fotografera. Det här
blev resultatet. Jag gillar den mycket!

Min pysselhörna börjar ta form.

Min dotter tar sig ett dopp i havet. Det är
så långgrunt att man får gå låååångt ut.
Hon syns som en vit prick längst till höger....



Odessa söker skugga för att svalka sig lite.

Det är över 30grader varmt ute, det
verkar inte ha betydelse för katten, som
sover på en ullfilt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis