Gott Nytt År!!!

Nu är det inte många timmar kvar av innevarande år. Vi står på randen till ett nytt år som förhoppningsvis ger oss många fina erfarenheter och kunskaper.  

Denna bild som jag tagit idag och lagt ut på både Instagram och Facebook för att önska gott nytt år till nära och kära, sammanfattar fint mitt kreativa år.

Ställningen har jag gjort genom att fynda brickor på loppis och borrat hål i dom. 
På ställningen finns pepparkakshus i miniatyr. Jag har gjort degen själv, utformat mönster till husdelarna och dekorerat dem. 
Hjärtat som ligger på sidan är en sten som jag slipat för många år sedan. Jag har virkat runt stenen med vit tråd och tråcklat en rosett runt. 

Pappret med hälsning om gott nytt år gjorde jag häromdagen. Zentangle är en annan fritidssyssla jag håller på med.  

Bara ljuset som inte är gjord av mig. Vem vet, det kanske jag kommer att göra nästa år. 

Ha en trevlig afton samt ett härligt år 2014!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis