Oktober i bilder

Har nu hittat lite bilder från Oktober, från min  mobil! Det har varit lite rörigt med min kamera, som har varit i tyskland, england och Kina i år. Jag misstänker att de bilder som fanns då för oktober månad, ligger sparade på min mans sida på datorn!!!

Jag ska försöka få tag på de bilder och lägga till mosaik för oktober också. Jag lägger till en bild på Odessa så länge :) Hon älskar att ligga på mitt skrivbord under lampan som värmer henne.



Det här har jag nu skrapat ihop från oktober:
Jag åtog mig att utmana min fysik... med blandat resultat. 
Några pumpor dekorerade jag också, med hjälp av en borrmaskin :)
Mina kollegor på jobbet anordnade en fest med tema som vi fick rösta fram. Av alla möjliga teman (Disney, Oktoberfest, Karibisk fest, Rocktema mfl) röstade de flesta på rocktema. Längst ner till vänster är bilden på mig när jag försöker mitt bästa att rocka till mig...hehehe

Min sjal blev äntligen klar och jag har nu kunnat använda den när kylan slagit till. Jätte skön!!
Sista bilden föreställer mig och min man där vi blivit "trollade" med hjälp av en app som min dotter har på sin telefon. Jag skrattade riktigt gott åt bilden i flera dagar :) (skrattar fortfarande)....



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis