December i bilder

Här kommer årets sista mosaik, december!
Det har varit en händelserik månad.

Ganska lite pyssel, men så har jag haft en svacka under flera månader också. Jag hoppas att det vänder snart. Jag virkade i alla fall en matta till min dotters pojkvän. Mattan har en ljusslinga som blinkar i olika hastigheter. Han fick den i julklapp och här syns Odessa som poserar med sin profil.
Odessa är i julgranen på mitten-bilden. Jag tror att hon klättrade i julgranen åtminstone varannan dag... måste vara roligt med ett träd som blinkar och lyser :)

Vi var på invigningen av julbocken, tyvärr är bilden riktigt suddig, men det är bild tagen  med mobilen, så det kanske förklarar en del.

Sista bilden visar de smycken jag hade på mig på nyårsaftonen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis