Mina fina döttrar

Jag har varit ganska försiktig med att visa bilder på min familj, dels för att vi alla har rätt till vår privacitet, men också för att den här bloggen har egentligen som syfte att visa de saker jag gjort och vill göra. Saker som gör mig inspirerad till mer pyssel, helt enkelt.

Jag vill med de här bilderna visa mina två vackra döttrar, som jag älskar och är rädd om.
Min äldsta, som kommer först här nedan heter Tamara. Hon är 23 år och mitt i sitt liv med en härlig kille som hon bor tillsammans med. Hennes planer på studier är i full gång och hon kommer förmodligen börja plugga på annan ort inom ett år.... Jag får lära mig att skypa...



Min yngsta dotter, Ida, är 18 år och pluggar på gymnasiet, sista terminen. Hon kommer att ta studenten i juni och vi är full gång med att planera klädsel till balen som ska hållas i maj. Hatt mm har redan köpts.
Hon har stora planer på att åka till Syd Korea (av alla länder) för att plugga språket, i ett år. Hon håller som bäst på att se hur hon ska finansiera sitt år där, med boende och kursavgifter mm.
Skype,  återigen. Behöver lära mig. Ja.


Dom är så söta,  mina flickor och jag önskar dom all lycka med sina planer för år 2014!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis