Förvaring och ordning tack!

Idag har det städats och rensats. Tänk att jag ska spara på allt! Varför kan man undra?

Ja, inte vet jag men idag har i alla fall vissa av prylarna som jag samlat ihop kommit till bra användning. 

Ni vet dessa plastbrickor som håller ihop brödpåsen? Jag hade hur många som helst!!! Jag gav min man idén att märka alla de tusen sladdar som finns under hans datorbord.  

Det blev jätte bra enligt honom. Nu vet han vilken sladd som han ska koppla ut vid behov :)

Jag har virkat och broderat på burkar som jag sen ska ha till förvaring av smått och gott. Knappar, nålar, ja, vad som helst. 

För er info, det ska föreställa en ros. Haha. Man kan inte lyckas jämt.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis