Ibland vinner man!

På jobbet har vi en personalförening där det även finns en konstförening. Jag är med i båda, dels för att få rabatter till konserter, biobiljetter osv men också för den sociala biten. 

Det ordnas aktiviteter och dom är populära! Konstutlottningen är en sådan riklig aktivitet där vi samlas, äter god mat med valfri dryck till. 

Sen lottas det ut konstverk som man köpt in. Jag har varit med i 5 år nu och ALDRIG vunnit!!! 

Igår tänkte jag att om jag inte vinner så kommer jag inte på dessa tillställningar mer! 

Som om makterna var med mig, vem fick inte sista lotten om inte jag :)

Jag vann en vas av Bertil Vallien (Kosta Boda) som är så fin :)

Nu behöver jag inte gå ur konstföreningen och kan gå dit igen nästa år utan sura tankar :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Virkad fjäril

Tawashi - Japansk disksvamp

Virkade tofflor till bebis